Forts på "över hustaken"

Jag har provat ett nytt men ändå gammalt, och väldigt plastigt objektiv, Holga 60mm 1:8, som jag fick tips om hos annan bloggare. I färg är bilderna absolut inget kul, men konvertera över till svart/vitt så är de genast trevligare ;)

Dock inget objektiv som jag kommer att använda speciellt mycket...men det kan passa till gatufotografering och/eller siluetter. Objektivet kommer mest att bli en leksak för min del.

Här kommer en bild från "över hustaken" som är omgjord till svart/vit och sen har jag satt en 35 mm ram runt...





Så här såg väl bilderna ut i min tidiga tonårstid, om jag inte minns helt fel...


#1 - - Marita Andersson:

Du är otrolig på att fota...tar du poträtt foto på hundar? om vad är priset? och hur stort kan man få det. Än en gång du är jätte duktig på detta, om jag behöver fotografering så kommer jag att anlita dig om det går bra, Många kramar till dig