Nu har vi varit i "Värmeland"

Ja ni kan tro att det har varit gott väder, så nu kallas det "Värmeland" ;)
Vi, jag och töserna, har altså varit hos min väninna i Storfors, vid deras stugbygge, så de bor i husvagn o vi fick låna en "bod".... och vi har haft helt underbart väder :) så t.o.m jag har fått lite sol på min annars så bleka ansikte. Det finns både el och varmt vatten, MEN man diskar o duschar utomhus och så finns det ett utedass. Så vi har levt lite "campingliv" och det har verkligen varit annorlunda att duscha utomhus, men häftigt! Tänk dig själv att stå där vid solnedgången eller vid solensuppgång...rätt mysigt faktiskt!


Tyvärr så har jag inte tagit så mycket foton denna gången...men här kommer från utflykten när vi var o åt/fikade, tittade på bondgårdsdjur o var på loppis vid Bergslagskanalen...









 

Love

 

 

 

 

#1 - - Steffe:

Snygga bilder!! Gillar!!



Steffe